Sunt întunericul rece de sub patul tău care te ține cu ochii strînși până noaptea târziu ,făcând să -ți sângeri nesomnul cu gânduri.
Sunt arborele bătrân și viguros de la fereastra dormitorului copiilor ,ce proiectează pe perete siluete de temut.
Sunt frigul matinal ce-ți iubește spatele neacoperit.
Sunt spațiul gol în care calci cu încredere și-ți frângi gâtul.
Sunt fulgii ce-ți cad după ceafă când cel mai puțin aștepți.
Sunt boarea de vânt care îți joacă plăcut în timpane pe timp de vară.
Sunt chilotul ce-ți intră-n fund când transpiri.
Sunt piatra care are cea mai intimă relație cu rinichiul tău.
Sunt firul de păr din borșul tău.
Sunt procentul de alcool care îți sodomizează cerebelul.
Sunt anii tăi ce-ți gârbovesc spatele.
Sunt luna liniștită de culoarea icterului ce izbește de obrajii romanticilor o lumină indiferentă.
Sunt boschetarul cu domiciliu care incinge focul cu biblia.
Sunt un florar căriua îi plac mai mult mirosurile cernelii de tipar.
Sunt un sportiv olimpic în competiții imaginare.
Sunt tot ce sunt ,sau, ceea ce-ți convine că sunt.

Comentarii proaspete

Postări debandate

Mă irită ...

   Cu cât placi mai mult lucruri ,comportamente umane și obiceiuri pînă la pierderea de simț critic, cu atât devii social acomodat - un masochist al ordinii și normalului. De aceea  nu-mi permit așa devenire, și mi-am făcut o listă din lucrurile/persoanele pe care  nu pot să le sufăr.
    Deci ,mă irită adolescenții care umblă cu țigara-n bot pentru a da fumuri de ambiție și maturitate . Ambiția și maturitatea presupune independență, deci coborâți mai întâi de pe cocoașa părinților.
   Mă irită indivizii cu iphone și alte cărămizi în ale comunicării care-și fotografiază ce mănâncă , se cacă sau ce au făcut în minutul când le-a picat internetul. Nu fă tag-uri  și check-in -uri ,dar conectează la realitate mai întâi boaba de  neuroni care ți-a mai rămas  .
   Mă irită transportul public , unde dimineața și la amiază ești trasportat ca un lichen pus pe aburi.De asemenea mă irită și rutele relativ lungi cu autobuzul ,mai ales când șoferul ia din milă pe vreunul/vreuna de pe marginea drumului  ,cu toate că nu e loc liber pe scaune, și acela/aceea vine tocmai în capătul salonului unde stau eu ,și cu un aer impertinent imi  caută mătreața în chelie , în loc să-și aranjeze fundul pe scara ce dă la ușa din mijloc.
    Mă irită când o hurtă de oameni stau de așteaptă ascensorul , si vine unul mai deștept să apese butonul. Chipurile ăștia or fi proști nu știu a butona , își așteaptă alesul să-i scape de  dropul de sare.   
    Mă irită
întrebarea ce faci ? .Cum dracu' să răspunzi la întrebarea asta tâmpă?!
- Ce faci ?
-Bine!
- Nu te-am întrebat cum te simți!!!
    Mă irită cei care-și pun cola -n whiskey sau sprite în votcă ,sunt un fel de vegetarieni care mănâncă carne doar de post.
    Mă irită credincioșii -  cei mai fățarnici dogmatici. Ici se freacă de ard paiele -n zori, beau ca porcii, și te injură de mama focului , colo sâmbătă și duminică-s  conștiincioșii cu judecata virgină și curată, ce-i drept doar  ea-i virgină ...
    Mă irită sentimentaliștii . Sunt acei care simt și "gândesc" cu inima . Dragii mei , vă arunc o flegmă direct din  sistemul limbic.
Mă irită prietenele unei femei. Ici mai nu se sug de orbaz ,colo ,la orice ocazie devin curve de moarte .
Mă irită tipii și tipele fashion.Probabil ,ba chiar mai mult ,servesc drept exemplu rău - cum nu trebuie să fie un om sănătos la minte.
Mă irită dimineața .Și cu asta a spun totul.
Mă irită unele lucruri inutile create de natură , cum ar fi părul de pe corp.Și totuși ,urăsc metrosexualii.
Mă irită  dialogurile după șabloane. Americanilor le stă bine în astă postură, average-ul lor fiind mai prost decât prostul românesc.
Mă irită oamenii inteligenți . Majoritatea celor care se pretind ,sunt niște bufoni care încearcă să-ți aibă atenția prin relatarea unor lucruri preluate din cărți.Și pe deasupra , mai sunt și orgolioși, că dacă i-ai fi dat la spintecat ăștia nu vor avea mațe în interior ,ci doar orgoliu.Vorbind de inteligenții genuini ,pot spune că-s echitabil de proști .Ce tâlc poate fi dintr-un om care știe să scoată în minte radical de ordinul 7 din 98758477, când el nu știe să-și prăjească niște cartofi?!
Mă irită  moldovenii care-și rup limba de malul Dâmboviței încercând a părea culți.
Mă irită persoanele laudă-mă gură că ți-oi da friptură. Acestea dupa fiecare enunț de al tău încep cu un dar eu ...
Mă irită muzica de dragoste. Cât naibii poți atâta să-ți cracăni gura aducând ode ,interpretând tragedii pe fond de dragoste. Mai bine plătesc o prostituată să mă învețe ea dragoste, lucru sigur că știe mai bine decât idolatrizatele curve de pe scenă.
Mă irită că mă irit, de atlfel ar trebui să fiu indiferent.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Blaze (post) pascal

Ce vrem și pentru ce plătim

Fara titlu